barevné pruhy
ikona domek
slider

T-Mobile Benefit

T-Mobile oznámil změnu.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla změnit své portfolio tarifů. Protože jsme pro vás chtěli výhody Benefitního zaměstnaneckého programu zachovat, dojednali jsme vám nové podmínky těchto tarifů.

Tarify se mění.

Opět tedy budeme muset své tarif změnit. Ale nebojte se, bude to výrazně jednodušší. Nebude Vám nikdo volat, ani nemusíte jít na prodejnu. 

Nové tarify jsou hodně podobné těm dnešním, a protože kopírují aktuální trend, došlo k navýšení objemu dat nebo k počtu volných minut. Navíc skoro všechny tarify jsou v režimu Pořád online, což znamená, že se data po vyčerpání datového balíčku nezablokují, ale sníží se rychlost stahování. Nová sleva na tarify není plošná, ale každý tarif má domluvenou svou individuální slevu z měsíčního paušálu.

Jak bude změna probíhat?

V průběhu prosince a ledna (dle vašich fakturačních období) vám přijde od T-Mobile SMS zpráva, že vám bude měnit tarify. Systém T-Mobile sám vypracuje návrh optimálního tarifu pro každé vaše telefonní číslo ve skupině v závislosti na způsobu volání a používání dat. Touto SMS zprávou vám oznámí, že je pro vás návrh nových tarifů vytvořen. V tu chvíli byste měli v aplikaci Můj T-Mobile vidět, jaké tarify systém vybral pro vaše jednotlivá čísla.

A co dál?

Pokud budete s navrženými tarify souhlasit, nemusíte dělat VŮBEC NIC. Od dalšího fakturačního období vám T-Mobile sám nové tarify nastaví a bude fakturovat.

Co když s navrženým tarifem nesouhlasím?

Změníte si jej v aplikaci T-Mobile, na T-Mobile zavoláte, nebo dojdete na prodejnu. 

Mohu i nadále využívat Magentu?

Ano, pokud budou vaše nové tarify i nadále splňovat podmínky pro přidělení Magenty.

Platí volání v podnikové síti zdarma?

Ano. V rámci České republiky si voláme mezi sebou (i služebními čísly) zdarma a minuty se z počtu volných minut tarifu neodečítají.

Jaký je limit počtu mých telefonních čísel v programu?

Limit pro nově zavedená čísla je 7 čísel. Pokud máte čísel více (z hromadného převodu v roce 2020), nemusíte se bát, tato čísla „nad limit“ zůstanou zachována.

Správa služeb

Veškeré služby můžete spravovat v mobilní aplikaci Můj T-Mobile nebo na stránkách www.t-mobile.cz/benefit. Rádi Vám pomůžeme i na:

V případě dalších dotazů kontaktujte Veroniku Veselskou (+420 389 009 252, veronika.veselska@gwjihotrans.cz)

Související položky